Sonntag, 20. Mai 2012

Up with People

Uha. Anteeks että kirjoitan vast nyt mutta mulla ei vaan ollut aikaa.
Niin mut viime Lauantaina oltiin sitte siel up with people:in konsertissa. Se oli todella mielenkintoista. Oikeesti, mitä ne tekevat on niin jännittävä, siis maailmaan ympäriin matkustaminen ja kaikki muut.
Cast:issakin on yks saksalainen ja pääsin jopa viel puhumaan sen kanssa. Tuntui vaan vähän oudolta kun puhuin Saksaa taas pitkästä aikaa ja en tiedä miks.
Noh, mut mulla on nyt jopa tapauksessa sunnitelma, mitä teen kun elämäni tulee tylsäks myöhemmin :---)

Uha.
Sorry, dass ich erst jetzt wieder schreibe, aber ich hatte einfach keine Zeit,
Also, letzten Samstag waren wir dann beim Up with People Konzert und es war echt ziemlich interessant. Wirklich, was dort gemacht wird ist so spannend, also zum Beispiel dass sie um die Welt reisen und so weiter. Im Cast war auch eine Deutsche mit der ich mich dann sogar noch unterhalten konnte.  Hat sich bloß ein bisschen komisch angefühlt, nach langer Zeit mal wieder Deutsch zu sprechen und ich weiß nicht wieso.
Naja, ich habe jetzt auf jeden Fall einen Plan, was ich mache, falls mein Leben später mal langweilig werden sollte
:---)

  up 2012-05-12-021 2012-05-12-023

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen